loading...
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی،خبری ایران
AD MiN بازدید : 1127 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (1)

http://sms68.rzb.ir/

 

گذاشتم دارم بزنند....نه اینکه خیانت کرده باشم ...نه....فقط دیگر حوصله اثبات نداشتم

------------------------------------------

دیگر در دسترس بودنت برایم مهم نیست....وقتی نه دیگر "مشترک"هستی نه "موردنظر"

------------------------------------------

عادت ندارم درد دلم را به هرکسی بگویم

پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم تا همه فکرکنند نه دردی دارم نه قلبی

------------------------------------------

اگه روزی بی من تنها شدی تو دنیات

اگه نبود مث من کسی فدای غم هات

اگه دلت شکستو هم نفسی نداشتی

یادت بیاد روقلبم چه ساده پاگذاشتی

------------------------------------------

در دلم آرزوی آمدنت می میرد

رفته ای اینک

اما آیا باز برمیگردی؟

چه تمنای محالی!

خنده ام میگیرد!

------------------------------------------

بگذار دیوانه صدایم کنند

بگذار بگویند مجنون فرقی نمی کند!

من تمام هویت خود را از زمانی که اسم مرا دیگر صدا نزدی از یاد برده ام

------------------------------------------

کاش میدانست که جزئیات چشمانش

کلیات زندگی من است

------------------------------------------

من و کوچه ها هنوز انتظارت را می کشیم

همه بود و نبود من

------------------------------------------

یه وقتایی باید رفت اونم با پای خودت

باید جاتو توی زندگی خیلیا خالی کنی

درسته توی شلوغیاشون متوجه نمیشن که چی شده

ولی بدون یه روزی… یه جایی… بدجور یادت میوفتن که دیگه دیر شده…

------------------------------------------

خوشبختی یعنی

قلبی را نشکنی

دلی را نرنجانی

آبرویی را نریزی

ودیگران ازتو آسیبی نبینند

حالا برو ببین چقد خوشبختی!

------------------------------------------

مثل باران های بی اجازه وقت و بی وقت درهوایم پراکنده ای

ومن بی هوا ناگهان خیسم ازتو

------------------------------------------

درغمگین ترین لحظات زندگی ام شادم

که کسی نداند چقد غمگینم بی تو

گردآوری: مجله اینترنتی اس ام اس شصت وهشت

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hadi در تاریخ 1392/10/15 و 12:00 دقیقه ارسال شده است

ته سيكارهايم بوكه هاي خاطرات است كه شليك كردم وسط مغزم؛؛؛نميكشدمرا اماشايدفراري بدهد تورا ازسرم؛؛؛ اين بسته هم تمام شدوهنوز دوستت دارم؛ نكند خطازده ام
بسته ي بعدي خشابي ديكر؛؛؛
دوستان غلط املائي اجتناب نابذير


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    " اس ام اس در خواستی شما "
    آمار سایت
  • کل مطالب : 738
  • کل نظرات : 346
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 746
  • کاربران آنلاين
  • 01.mariongem
  • 02.davidnok
  • آی پی امروز : 265
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 1,310
  • باردید دیروز : 2,149
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13,921
  • بازدید ماه : 13,921
  • بازدید سال : 204,616
  • بازدید کلی : 1,185,744