loading...
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی،خبری ایران
AD MiN بازدید : 915 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (2)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مجید یحیایی به نام عادت

ترانه سرا : فرامرز مقدمی و سجاد صمیمی ، اهنگ و  تنظیم : مجید یحیایی

SMS68.IR


دانلود با کیفیت 128

دانلود با کیفیت 320

 

گه گداری به خیالم
که تو این جایی به کنارم
خیره میشم به نگاهت تا بفهمی بی قرارم
تا بفهمی که چه ساده واسه تو میشه دلم تنگ
تابدونی یه بغضی میزنه گلومو هعی چنگ
نکنه فک کنی یه روزی ازون حسم به تو کم شه
غیره ممکنه عزیزم عشقه تو فراموشم شه
غیره ممکنه که از یاد ببرم خاطره هاتو
یا فراموشم کنه چشمام طرح زیبای چشاتو
شاید فک کنی که عادت کرده قلبم یا بریده
یا شاید که عشقم به ته خطش رسیده
شاید فک کنی که حالا جای خالیت شده عادی
اماتونه نمیدونی سخته واسم تا چه حدی
این احساسی ک من دارم
فقط دوست داشتنه محضه
دل عاشق به یادته تو
هر جا و هر لحظه

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/06/20 و 11:12 دقیقه ارسال شده است

داداش مجید یه شوال ازت دارم. داداش صدات از کجا بیرون میاد؟؟؟ واااااااااای من که فلج شدم

صدات فوق العاده هست حال کردم دمت گرم

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1392/06/20 و 10:18 دقیقه ارسال شده است

داداش مجید ایشالله خدا بهت عمر زیاد بده که همش برای مردم بخونی .خیلی دوست دارم هم خودتو هم صداتو .خیلی اهنگش قشنگ بود بچه ها حتما دان کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    " اس ام اس در خواستی شما "
    آمار سایت
  • کل مطالب : 738
  • کل نظرات : 346
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 746
  • آی پی امروز : 435
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 1,965
  • باردید دیروز : 2,149
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14,576
  • بازدید ماه : 14,576
  • بازدید سال : 205,271
  • بازدید کلی : 1,186,399