loading...
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی،خبری ایران
AD MiN بازدید : 1084 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (5)
با حضور چهره‌های سر‌شناس موسیقی پاپ؛
سرانجام «سکوت تلخ» محمد فکار شکست

  آلبوم پاپ «سکوت تلخ» با صدای محمد فکار منتشرو از صبح امروز روانه بازار موسیقی شد

http://sms68.rozblog.com/

 

 


 

 

 


 «سکوت تلخ» اولین آلبوم محمدفکار؛ از شاگردان استاد محمدرضا شجریان است که توسط پدرام کشتکار، میلاد خاتمی، فرهاد زارع، معین الدین طاهری و محمد فکار آهنگسازی شده و تنظیم‌های آن را میلاد خاتمی، فرهاد زارع و پدرام کشتکار به عهده داشته‌اند.

ترانه‌های آلبوم «سکوت تلخ» را علاوه برمحمد فکار، ترانه سرایانی همچون سمانه ریحانی، ریحانه می‌رمعصومی وکامران آقاخانی سروده‌اند.

صدابرداری، نظارت ضبط و میکس و مسترینگ این قطعات توسط محمد موسوی انجام شده است.

در این آلبوم نوازندگانی همچون پیام طونی، امید حجت، فیروز ویسانلو و بابک یوسفی، اردشیر فلاحیان، سیروس عینی، پویاجهان مردی، عباس زند، هاتف خضرلو و میثاق مهرپور نوازندگی کرده‌اند و بیشتر قطعات به صورت آکوستیک ضبط شده است.

بهت گفتم، برگرد، سکوت تلخ، بغض آرزو، این اتفاقی ساده نیست، از خودت بگو، پونه عاشق و دیگه تموم شد عنوان قطعات این آلبوم هستند.

پخش آلبوم «سکوت تلخ» را شرکت فرهنگی-هنری آوای مهر میهن به عهده دارد.
 

  • کدهای ایرانسل این قطعات:

بهت گفتم: ۵۵۱۷۹۲۳-۵۵۱۷۹۲۴
برگرد: ۵۵۱۷۹۲۵-۵۵۱۷۹۲۶و۷
سکوت تلخ: ۵۵۱۷۹۲۸، ۵۵۱۷۹۲۹، ۵۵۱۷۱۷۹۳۰
بغض آرزو: ۵۵۱۷۹۳۱، ۵۵۱۷۹۳۲
این اتفاقی ساده نیست: ۵۵۱۷۹۳۳، ۵۵۱۷۹۳۴
از خودت بگو: ۵۵۱۷۹۳۵
پونه عاشق: ۵۵۱۷۹۳۶، ۵۵۱۷۹۳۷
دیگه تموم شد: ۵۵۱۷۹۳۷، ۵۵۱۷۹۳۸

 

          دانلود  MP3      

          دانلود  Mp4      

 

http://sms68.rzb.ir/

 

منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
http://sms68.rozblog.com/

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الیاس در تاریخ 1392/07/21 و 12:54 دقیقه ارسال شده است

به نظر من آلبوم خوبی بود ولی خیلی تو بازار دیده نمیشه،یعنی به سختی پیدا کردم،پیشنهادم اینه که این همه زحمت رو حداقل بزارن دانلود تا همه بشنون،از امتیاز 5 من 4.5 میدم

این نظر توسط محمد رضا در تاریخ 1392/07/21 و 12:46 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب بود،آقای فکار من عاشق صدای شمام،پراحساس و لطیف با اون تحریرهای بسیار دلنشین،خواهشمندم هر چه زودتر کنسرت بزارید،فقط قطعه یک بهت گفتم رو بیش از صدبار تا حالا گوش دادم

این نظر توسط p در تاریخ 1392/07/21 و 12:39 دقیقه ارسال شده است

بله بله خوانندگانی که فقط پول دارن دریغ از یک صدا و سبک متفاوت یک نوآوری واقعان ک

این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/07/21 و 12:25 دقیقه ارسال شده است

آقای فکار صدای بسیار زیبایی دارید،امیدوارم مردم این آلبوم رو بشنوند ولذت ببرند،من عاشق تراک سکوت تلخ شما هستم،منتظر کنسرتتون هستم

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/07/21 و 12:21 دقیقه ارسال شده است

واقعا زیباست،از تمام وجود لذت بردم،اینه یه صدای جدید که مدتها بود دنبالش می گشتم،دارم میرم چندتا از این آلبوم بخرم و به بقیه دوستام هدیه بدم،شاگرد استاد ارزشش رو داری


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    " اس ام اس در خواستی شما "
    آمار سایت
  • کل مطالب : 738
  • کل نظرات : 346
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 746
  • آی پی امروز : 335
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 1,478
  • باردید دیروز : 2,149
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14,089
  • بازدید ماه : 14,089
  • بازدید سال : 204,784
  • بازدید کلی : 1,185,912