loading...
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی،خبری ایران
AD MiN بازدید : 1256 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

http://www.sms68.rozblog.com/

 

 

ًِیه شیشه داریم تو خونمون روش عکس زیتونه،

مامانم روش کاغذ چسبونده نوشته عرق نعنا،

بعد توش آبلیمو ریخته

اصن ی ووووووووضیییییییی

 

——————————————

 

دیشب پلیس جلو ماشینمو گرفت ،

رفتم جلو به پلیسه خیلی جدی گفتم میدونی من کیم؟

گفت کی هستی؟

گفتم : یـَــعنی واقعا نمیدونی ؟

رنگش زرد شد گفت : نه کی هـَــستی مـَگه ؟

گفتم من یه پرندم آرزودارم تو باغم باشی

بی جنبه ماشینمو برد پارگینگ

 

——————————————

 

ﺩﯾﺪﯾﻦ ﻇﻬﺮ ﮐﻪ ﺁﺩﻡ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻇﻬﺮﭘﺎﻣﯿﺸﻪﭼﻪ ﺣﺴﯽ ﺩﺍﺭﻩ؟؟

ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﺧﻮﻧﻪ ﻧﺒﺎﺷﻪ

ﻻﻣﺼﺐ ﺍﺻﻦﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺲ ﺷﺒﻪ؟؟ ﺭﻭﺯﻩ؟؟ ﻇﻬﺮﻩ؟؟ ﺍﻣﺮﻭﺯﻩ؟؟ ﻓﺮﺩﺍﺳﺖ؟؟ ﺩﯾﺮﻭﺯﻩ؟؟

ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺩﻥ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﻮﻧﺪﯼ؟؟ ﺗﻮ ﻣﺮﺩﯼ ﻫﻤﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﻮﻧﺪﻥ؟؟؟؟

ﺩﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﺁﺧﺮ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﻫﯿﭽﮑﯽ ﺯﻧﺪﻩ ﻧﻤﻮﻧﺪﻩ؟؟؟؟!!!

 

——————————————

 

( نوکوشیمورو ) نام جزیره نیست نام دختری ژاپنی نیست

نام همسر پادشاه چین هم نیست.

این ندای مضطرب یک جوان مشهدى سوار بر پشت موتورسیکلت دوستش میباشد

و منظورش اینست که ما رو به کشتن ندى!

 

——————————————

 

مدیرعامل شرکت سایـپا اعلام کرد:

بحول و قوه الهی با صادرات پراید به عراق، انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت !

 

——————————————

 

مسیرهای راهپیمائی روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد مشخص شد

۱- امام حسین / دماوند / هراز / دریا

۲-آزادی / کرج / چالوس / دریا

۳-انقلاب / آزادی / فرودگاه / کیش

۴-آزادی / اتوبان / فرودگاه امام / پاتایا

ما رو هم دعا کنید

 

——————————————

 

ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ …

ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﻓﮏ ﻣﯿﮑﻨﻦ

ﺗﻮ ﺣﻤﺎﻡ ﺁﻭﺍﺯ ﻣﯿﺨﻮﻧﻦ

ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻦ

ﺗﻮ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺏ ﺑﺎ ﺗﻠﻔﻦ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻦ

ﻣﻮﻗﻊ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﻦ

ﻣﻮﻗﻊ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻣﯿﺪﻥ

ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺍﺯﺵ ﻣﺘﻨﻔﺮﻥ ” ﭼﺸﻢ” ﻣﯿﮕﻦ

ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﻥ ﺩﻋﻮﺍ ﻣﯿﮑﻨﻦ

ﻣﻮﻗﻊ ﺗﯽ ﻭﯼ ﺩﯾﺪﻥ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﭼﮏ ﻣﯿﮑﻨﻦ

ﻣﻮﻗﻊ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﭼﮏ ﮐﺮﺩﻥ ﻏﺬﺍ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ

ﻣﻮﻗﻊ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﯿﺪﺍﺭﻥ

ﻣﻮﻗﻊ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ ﺧﻮﺍﺑﻦ

ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ﻣﯿﺨﻮﻧﻦ

ﻭ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﻓﺮﺍغت ﮐﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﻦ !!!

ﯾﻨﯽ ﻫﯿﭻ ﺟﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ﺑﻪ

ﺧﺪﺍ . ﻧﺨﻨﺪ ﺗﻮ ﺑﺪﺗﺮﯼ .. (((

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﻫﯿﭻ ﻗﻨﺎﺩﯼ ﻗﻨﺪ

ﻧﻤﯿﻔﺮﻭﺷﻪ ! ؟

ﻫﯿﭻ ﻋﻄﺎﺭﯼ ﻋﻄﺮ ﻧﻤﯿﻔﺮﻭﺷﻪ

ﻗﻬﻮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﺎﻡ ﻫﻤﻪ ﭼﯽ ﺩﺍﺭﻥ ﺟﺰ ﻗﻬﻮﻩ !

ﻣﻤﻠﮑﺖ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺧﻮﻧﺴﺖ

 

——————————————

 

عرض شود که

دیشب نرفتم خونه . . .

صبح که رفتم مامانم گفت : دیشب کجا بودی ؟

گفتم : خونه دوستم !

برداشت به ده تا از دوستام زنگ زد ؛

خدا خیرشون بده ، هشت تاش گفتن : دیشب خونه ما بوده !

دوتاشونم گفتن الان اینجاست ولی خوابه بیدار شد میگم بهتون زنگ بزنه

 

——————————————

 

رفته بودم قصابی ، خیلی هم شلوغ بود …

قصابه گوشت هر کی آماده میشد اینجوری صداش میزد : گوساله کی بود ؟ گوسفند بیا اینجا

به من گفت : تو گوسفندی ؟

مونده بودم چی بگم با لُکنت گفتم : نَــ….نَــــ…نَــه مــــن گاووووم !

 

——————————————

 

امروز داشتم با عابربانک کارت به کارت میکردم

یه آقایی پشت سرم بود تا رفتم کلید تایید رو بزنم دیدم میگه آقا نزن به جای ۶ ، ۹رو زدی.

الان افتخار میکنم توی ایران زندگی میکنم :) )))))

 

——————————————

 

دیروز یکی زنگ زد…

گوشی رو برداشتم به جای اینکه بگم الو، بله گفتم :بلو، اله……

اونم گیج شدگفت :سلو، الام

 

——————————————

 

داری خمیازه میکشی یهو دوستت یه چیز خنده دار میگه…

قیافت که اصن نمیگم شبیه چی میشه

ولی بدتر از اون صدای گرازیه که در میاد

 

——————————————

 

ﺍﺯﯾﻦ ﭘﺸﻪ ﻫﺎﯼ تابستونی ﮔﯿﺞ ﻭ ﻣﻨﮓ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻮ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﺑﻪ ﺩﺭ ﻭ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺑﺘﺮﺳﯿﻦ

ﺍﯾﻨﺎ ﻫﯿﭽﯽ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﻧﺪﺍﺭﻥ . . !

 

——————————————

 

آخه این آلرژی فصلی چیه که ملت با اونم کلاس می ذارن !

دختره همچین میگه آلرژی فصلی دارم

که انگار به تنهایی قهرمان سه دوره جام ملت های اروپاس

 

——————————————

 

من امسال با پشه های محترم خونمون به یک توافق اولیه رسیدم

تعهدات بین طرفین:

من گزینه نظامی (پشه کش) رو از روی میز برداشتم

و اونام قول دادن غنی سازی خون من رو متوقف کنن!

البته بهشون گفتم اگه بیان دم گوشم ویز ویز کنن گزینه نظامی هنوز رو میزه!

سایر توافقات هم محرمانس بهتون نمیگم؛

دور بعدی مذاکرات هم اوایل تیر ماهه…

 

——————————————

 

آقا اینایی که میگن مثل سگ دروغ میگه

آخه مگه سگ دروغ میگه؟

اصلا مگه سگ حرف هم میزنه؟

چرا آخه مث سگ دروغ میگید ؟؟

 

——————————————

 

ﻣﺎﺩﺭ ﻗﻬﻮﻩ ﯼ ﭘﺪﺭ ﺳﻮﺧﺘﻪ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﻭﺍﮐﻨﺶ ﻣﻦ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺳﻮﺧﺘﻦ ﻗﻬﻮﻩ ﺑﺎﺑﺎﻡ

ﻭ ﺍﻃﻼﻉ

ﺩﺍﺩﻥ ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ :|

ﻃﺒﯿﻌﯿﻪ ﺩﯾﮕﻪ

ﺧﻮ ﺍﮔﻪ ﻗﻬﻮﻩ ﺯﯾﺎﺩ ﺭﻭ ﮔﺎﺯ ﺑﻤﻮﻧﻪ

ﻣﯿﺴﻮﺯﻩ !!!

ﺑﯽ ﺗﺮﺑﯿﺘﻢ ﺧﻮﺩﺗﯽ

ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﺫﻫﻦ ﺧﺮﺍﺑﺖ !!!!!!

 

——————————————

 

ﯾﻪ ﺍﺧﻼﻕ ﺧﻮﺑﯽ ﮐﻪ ﭘﺸﻪ ﻫﺎ ﺩﺍﺭﻥ

.

.

.

.

ﺗﮏ ﺧﻮﺭﯾﻪ

ﺷﻤﺎ ﻓﮏ ﮐﻦ ﻣﺚ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﻫﺎ ﺭﻓﯿﻖ ﺑﺎﺯ ﺑﻮﺩﻥ،

ﯾﻪ ﺳﻮﮊﻩ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯽﮐﺮﺩﻥ ﻫﺸﺘﺼﺪ ﺗﺎ ﺍﺯ ﺭﻓﯿﻘﺎﺷﻮﻧﻮ ﻣﯽ ﮐﺸﻮﻧﺪﻥ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﭼﻪ ﺑﻼﯾﯽ ﺳﺮﻣﻮﻥ ﻣﯿﻮﻣﺪ

 

——————————————

 

گردآوری: مجله اینترنتی اس ام اس شصت وهشت

منبع: بیست

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    " اس ام اس در خواستی شما "
    آمار سایت
  • کل مطالب : 738
  • کل نظرات : 346
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 746
  • آی پی امروز : 445
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 2,022
  • باردید دیروز : 2,149
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14,633
  • بازدید ماه : 14,633
  • بازدید سال : 205,328
  • بازدید کلی : 1,186,456