loading...
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی،خبری ایران
AD MiN بازدید : 173 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

اس ام اس دلتنگی جدید

Sms 68

 

من ، عشق ، خدا ، عقربه های ساعت …

.

.

.

.

روزهای سختی رو میگذرونم !
وقتی که نیستی همه چیز تنگ میشود !
نفسم
دنیایم
دلم !

.

.

.

.

اس ام اس دلتنگی

همه چیز با تو شروع شد اما هیچ چیز با تو تمام نمی شود ، حتی همین دلتنگیهای من !

.

.

.

.

مژده ، اسمم در کتاب رکوردهای جهان گینس ثبت شد ، دختری / پسری از جنس احساس با سنگین ترین

بار دلتنگی بر روی شانه هایش . . .

.

.

.

.

کاش دلمونم زبون داشت تا خودشو میگفت چقدر تنگته !

.

.

.

.

دلم برای لمس نگاهت سخت دلتنگی میکند ، به کدامین بهانه حواسش را پرت کنم !

.

.

.

.

کاش می توانستم راحت حرف بزنم …
چیزی بگویم از دلتنگی …
میان آدم های که در این اتاق مجازی جمع شدند …
فقط می گویم منم دلتنگم

.

.

.

.

آسمان به آسمان . . .
کوچه به کوچه . . .
رویا به رویا . . .
هر جایی که می نگرم با منی اما دلم برایت تنگ می شود !

.

.

.

.

پیامک دلتنگی

امروز دوبار دلتنگ شدم ! یک بار برای تو و یک بار برای تو !
اول برای نداشتنت ، دوم برای نداشتنم . . .
دوستت دارم و نداری ام !
می روم و میدانم که تو زودتر رفته ای . . .

.

.

.

.

سوهان می کشم قصه ی دلتنگی هایم را تا هموار سازم جاده های آمدنت را . . .

.

.

.

.

چقدر
نوازش دست های مهربانت خوب است
ومن
چه زود
دلم
برای همه چیزهای خوب
تنگ میشود…

.

.

.

.

روی برگ های خاطرات نوشتم
دلتنگم
پائیز شد
خاطرات رنگشون زرد شد
واز شاخه های دلتنگی
روی سنگفرش
آرزوها ریختن
تا زیر پای غرور وبی محبتی له بشن . . .

.

.

.

.

دلتنگی همیشه همراهم می آید ، مثل سایه بی ردپا . . .

.

.

.

.

کاش دفتر خاطراتم چراغ جادو بود تا هروقت از سر دلتنگی به رویش دست می ‌کشیدم ، تو از درونش با آرزوی من بیرون می آمدی . . .

.

.

.

.

دلتنگی را چگونه هجی کنم تا درک کنی ؟
چهار ستون بدنـم
زیر سنگینی اش
تا خورده است . . .

.

.

.

.

من از این منی که هر لحظه دلتنگ توست متنفرم . . .

.

.

.

.

گاهی چه دلتنگ میشویم
برای یک مواظب خودت باش
برای یک هستم
برای یک نوازش
برای یک آغوش …

.

.

.

.

چه سر به راه است . . .
دلتنگی را میگویم !
از گوشه ی دلم جُم نمیخورد . . .

.

.

.

.

گاهی شعر سراغم را میگیرد ٬ گاهی هوای تو تفاوتی نمیکند ، هر دو ختم میشوید به دلتنگی من !

.

.

.

.

اینجا همه خوبند ، خیالت راحت !
من مانده ام و چهارتا هم صحبت
این گوشه نشسته ایم و دلتنگ توایم

.

.

.

.

با استناد به قانون جرایم رابطه ای
شما طبق مصادیق مجرمانه به علت دلبری و ایجاد دلتنگی
محکوم به حبس ابد در قلب اینجانب میباشید
دوران محکومیت شما از هم اکنون آغاز میگردد !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    " اس ام اس در خواستی شما "
    آمار سایت
  • کل مطالب : 738
  • کل نظرات : 346
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 746
  • کاربران آنلاين
  • 01.trevorcoeve
  • 02.mariongem
  • 03.davidnok
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 1,279
  • باردید دیروز : 2,149
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13,890
  • بازدید ماه : 13,890
  • بازدید سال : 204,585
  • بازدید کلی : 1,185,713